Western Union, semnalizare cat China..

Ca tot sunt in campanie cei de la Western as spune ceva despre semnalizarea punctelor de transfer de bani Western Union.
In cazul de fata numarul conteaza-western union poate nu e atat de spectaculos ca si realizare grafica si a semnalisticii, chiar as putea spune ca mijloacele lor de semnalizare sunt caracterizate de o simplitate debordanta, dar sunt atat de multe…… cat frunza si iarba! Pe langa casetele luminoase perpendiculare pe traficul pietonal Western Union are si pentru interior suport brosura personalizat cu loc de afisare poster, stickere usa, pixuri dedicate ghiseelor, adica lipite de ele, flyere, etc. Toate acestea vin si iti mai vopsesc in galben cativa neuroni peste care se aplica numele asta de postalion al vestului salbatic. Desi nu transmite nimic emotional, fiind mai degraba doar semnalizare si orientare, Western Union este in Romania prin efectul perseverentei si stilul militar de lupta pentru orice colt de strada un brand foarte vizualizat.
Tenacitatea de furnica harnica face ca Western Union sa fie poate chiar inaintea lui Fornetti, cel mai francizat brand al anului trecut si care mi se pare ca are o acoperire foarte buna.
Iar la cati oameni pleaca din tara si trimit bani in Romania in curand or sa fie si mai multe puncte Western. Sper totusi sa ramana cineva in tara sa ridice banii!


Comments are closed.