Televizoarele pe dos, doar la Orange! Incearca! Gratuit!

Cine a trecut pe Calea Victoriei prin dreptul magazinului Muzica unde se gaseste acum Concept Store Orange va fi atras de imaginea plasmelor care se invart. Foarte interesant de altfel numai ca putin impotriva gravitatiei ! Orice element de marketing ar trebui sa fie rupt din oameni, chiar dintr-o nisa de oameni, poate din cei mai ciudati oameni dar in final din oameni!!! Pentru o imagine dinamica cum este transmisia TV omul si TV-ul ar trebui sa nu se miste pentru a se intelege mesajul transmis. Daca insa TV se mai si invarte deja pare una dintre torturile moderne: muzica la un nivel foarte puternic astfel incat sa nu poti adormi, metoda folosita de cartelul drogurilor in sechestrarea de persoane; sunete cu frecventa foarte inalta stresante pentru tineri dar pe care batranii nu le aud, tehnica folosita pentru indepartare aglomeratiilor de tineri din fata magzinelor etc Cam asta se intampla acolo in Concept Store. Te cam tortureaza! Daca exista cineva care are dubii cu efectul TV-urilor care se rotesc ar trebui sa stea sa se uite mai mult de o ora la ele. Cred ca ar avea cam aceleasi urmari ca cei tinuti intr-o centrifuga spatiala la forte de 3G, urmari pe care nu le stiu exact dar care cred ca sunt apropiate de varsaturi si pierderea cunostintei. Concluzia este ca daca un element de marketing este folosit el trebuie “furat” din realitate, din arsenalul intamplarilor omului. Cand Red Bull a organizat zborurile de pe pod in apa cu aparate de zbor improvizate a fost COOL dar si o tehnica de marketing corecta pentru ca a luat o chestie pe care o fac doar ciudatii, gen jackass – sa te arunci in apa intr-un mod putin unsafe, si a transformat-o intr-un exercitiu reprezentativ pentru o demonstratie a valorilor brandului: adrenalina, aventura, curaj etc.
Deci orice dar numai vrem tortura……..


Comments are closed.