Targetare comportamentala, rezultate si awareness!

E bine sa stii cu cine comunici pentru ca mesajul, propunerea ta sa fie customizate. In online, targetarea comportamentala este instrumentul prin care poti transmite mesajul tau unui public pe care-l poti identifica dupa varsta, sex, venituri, si interes pentru anumite categorii de produse, etc. Sunt peste 52 de criterii dintre care unele foarte interesante: responsabil ptr cumparaturi gospodarie, venit per individ si gospodarie, interesati de auto, etc. Si acest lucru poti sa-l faci intr-o retea de site-uri premium unde de multe ori google nu ajunge.

Este solutia ideala pentru dezvoltare awareness si si cu rezultate foarte bune si in privinta actiunilor(clicks, leads, sales)

Practic, daca vrei sa targetezi, sa zicem: femei 20-30 ani, interesate de moda le poti gasi prin aceasta targetare. In reteaua de site-uri unde este valabila aceasta targetare avem peste 1 mil femei, cu venituri foarte mari, interesate de cosmetice, insa si peste 1 mil barbati interesati in auto….si tot asa, tu solicita, noi iti oferim.

Pentru o oferta personalizata transmiteti ce target va intereseaza, perioada si va vom transmite o oferta personalizata.


Comments are closed.