Servicii Online



Branding de pagina, landing page, proiecte interactive

Brand-urile sunt la momentul in care pot primi raspuns de la consumatori, simpatizanti, adversari. Feedback-ul iti da posibilitatea sa-ti ajustezi programele, sa-ti retusezi mesajul. Pentru acest lucru fiecare brand trebuie sa se exprime. Si face acest lucru ori in cadrul site-ului propriu, ori pe o sectiune specializata a unui alt site. Acest loc se numeste LANDING PAGE.

Proiect special poate fi considerat la fel de bine:

- Un branding de pagina;

- Banner-e interactive;

- Microsite-urile, landing page-urile unde poti creea un eveniment online;

- Bannere superinteractive (homepage-uri care ingheata sau, intr-un fel sau altul, raspund la interactiune);

- Video interactiv, unde actiunea banner-ului este influentata de utilizator (poti alege finalul spotului pe care-l urmaresti);

- Orice proiect prin care poti trimite catre comunitatea brand-ului intr-o pagina de facebook si poti genera atasament, fidelitate si feedback.

Avantaje - Atingi obiective curajoase, punctezi si la imagine si la rezultate.

Dezavantaje - Un cost mare de start, buget alocat pentru strategie, creatie si implementare.

template=front