Servicii Branding



Misiune/Viziune/Valori

Suntem foarte ocupati. Chiar avem nevoie de misiune si viziune!?

Se pare ca da. Studiile spun acest lucru. Brand-urile puternice au o viziune puternica in spate, conform schita  urmatoare.

Misiunea este legata de rolul pe care ni-l alegem intr-un context, fie oameni, fie companii. Iar viziunea este modul in care vrem sa ne jucam acel rol. De aici se nasc valorile, lucrurile pe care le respectam si vrem sa le repetam in activitatile noastre zilnice, comerciale sau nu.

Se pare ca, si la individ, si la companie comerciala, cu cat stii mai bine cine esti, cu atat poti sa te exprimi mai bine la nivel exterior, in relatiile economice.

Branding-ul este acel instrument prin care o companie isi poate clarifica misiunea si viziunea astfel incat sa poata sa-si foloseasca cat mai bine resursele proprii in legatura cu clientii sai. Viziunea este filtrul cel mai bun pentru ce merita pastrat pentru a-ti atinge misiunea, conform schita  urmatoare.

viziune

Intelegerea propriei organizatii determina un mesaj mai bun la exterior, iar claritatea mesajului exterior se traduce in rezultate  economice mai bune: efort mai mic de administrare si o pregatire mai buna a viitorului, conform schita  urmatoare.

schita viziune

Cartile noastre de “capatai”, pe care vi le si recomandam si care sunt sistemul nostru de orientare in branding sunt: Brand Vision de David Taylor si cartile Olly Wallins.

Cu ce vine consultantul!?

Consultantul vine cu experienta pietelor diverse, cu inovatia si cu tehnica de cercetare, dezvoltare si implementare a proiectului.