Se intampla lucruri frumoase in comunicarea brandurilor!Bergennbier si Furazolidon

Se intampla lucruri frumoase in comunicarea brandurilor! Se intampla si la campania ziua barbatului a lui bergenbier dar si la povestistanjenitoare de la furazolidon. Daca pana acum mesajul emis de branduri era aruncat catre piata prin mijloace media sa le zicem”statice”. Adica nu se mai dezvolta nimic dupa ce agentia isi facea treaba si desena layoutul sau scria scenariul! Acum insa cu ajutorul internetului mesajul aruncat pe piata este dezvoltat de publicul larg care poate raspunde si se poate implica prin participare activa . Este epoca dialogului iar parerea mea este ca povestile si spoturile publicate de participantii la cele doua campanii, altfel spus ale publicului larg neprofesionist sunt ”bestiale”. Iar acum campaniile incepute sunt niste supercampanii! S-a creat efectul bulgarelui de zapada! Sunt foarte multe avantaje de mentionat si pentru branduri si pentru participanti cat si pentru agentiile care au gasit si au initiat campaniile. Felicitari acestora din urma! Una peste alta pentru a nu lungi discutia va recomand spoturile video de la www.ziuabarbatului.ro si povestile de la www.povestistanjenitoare.ro. La ultimul site am participat si eu cu povestea mea pe care o insir mai jos:

” in loc de credit bancar…

Cei mai multi oamani intra in sediul unei banci pentru a intreba de un credit sau de un ghiseu unde sa-si plateasca factura…pentru mine lucrurile au stat total diferit cand fiind pe drumuri prin Bucuresti m-a lovit cea mai groaznica durere de burta. Fiind un baiat “rasfatat” si nu ma multumesc cu orice buda mi-am calculat sansele de a ajunge la un Mc Donald. “Pumnii” din stomac erau insa un contracronometru mult mai puternic si am hotarat ca treaba era “urgenta” si atunci am privit stanga-dreapta disperat dupa ceva cald, familiar care sa-mi ofere cat de cat un confort linistit…. Am tras imediat pe dreapta cand am vazut sediul unei banci frumoase, curate: o sucursala a Bancii Transilvania, si m-am indreptat cu viteza stiind clar ca nu am timp pentru planul B in cazul in care sunt refuzat. Am declarat de la intrare ca sunt clientul bancii, lucru care nu era adevarat la acel moment, si ca am o cerere mai neobisnuita. Desi nu ma astepatam bodyguardul, cu un sange rece specific jobului :), m-a introdus la toaleta angajatilor bancii chiar prin backoffice(birourile din spate). Apoi la momentul in care am crezut ca sunt singur cu mine insumi am descarcat cat mai repede posibil. Cand credeam ca totul se termina cu happyend aud un telefon fix sunand ca si cand ar fi fost langa mine. Un functionar bancar raspunde si atunci realizez ca eram despartiti doar de un perete de rigips neizolat fonic si ca tot “razboiul” meu a fost auzit de dincolo si ca m-am facut de “cacat”.  Am iesit si nu cred ca am simtit rusine mai mare cand toti oamenii din birou s-au uitat la mine….. cred ca acesta o sa fie unul din pacatele mele la judecata de apoi pentru care o sa dau socoteala! In fine, am iesit, am multumit bodyguardului caruia ii urez sanatate si viata lunga si pe aceasta cale ca mare inima si mult curaj a avut sa ma bage in toaleta bancii!


Comments are closed.