Se intampla la ING! Curiozitatea atrage curiozitatea!

La ING curiozitatea trecatorilor de a vedea ce este inauntru a parut o tema destula de interesanta pentru a fi abordata pentru decorarea vitrinelor. De aceea s-a facut stop cadru pe doi curiosi care sunt acum lipiti pe vitrina. Imaginea este foarte verosimila desi totul este realizat din autocolant cu decupare pe contur.

Imi aminteste de bancul cu coada de pe timpul lui Nea Nicu in care daca i se facea rau cuiva pe strada si astepta sprijinit de ceva sa–si recapete calmul imediat in spatele lui se forma ditamai coada. Daca era intrebat ce se intampla recunostea ca este o prostie dar acum ca este primul la coada nu mai putea pleca. Acum daca sunt curiosii la geam o sa dam si noi buzna sa ne uitam si noi la ING!

Coloana sonora cu aplauze sunt un exemplu pentru faptul ca de multe ori actionam prin imitatie si ca raspunsul nostru instinctiv este sa ne alaturam unui grup, fie el de oameni binedispusi sau de curiosi. Asadar daca asezi doi oameni curiosi pe geam in curand vei obtine o coada. De aceea acum sunt curios si eu ce este prezentat in interior. Face parte dintr-o campanie mai mare? Este o campanie locala sau internationala?

Datorita faptului ca mie mi-au atras atentia de la mare distanta, in timp ce eram in trafic, inclin sa cred ca in decorare marimea conteaza. Si aici ma refer ca marimea naturala, reprezentarea la scara 1/1 este cea mai veridica si mai de impact decorare.
Aceeasi concluzie mi-o transmit si papusile de alpnisti din Franta din Tour Eiffel , Mosi Craciunii agatati pe la ferestre si chiar papusile-Pepsi de pe ghetar. Degeaba sta Neghina, fotomdelul anului la nu stiu ce categorie, intinsa pe panouri, in lenjerie intima, caci nu se poate pune cu o fata draguta la scara 1/1.

Daca ar fi sa mergem pe ideea ca in timpul luptelor, razboaielor s-au nascut foarte multe tehnici progresiste as spune ca asa cum Decebal a imbracat niste copaci cu haine omenesti pentru ca de la distanta sa para o armata asa acum poti sa folosesti autocolant pentru a creea atractivitate in jurul spatiului comercial. Dar intotdeauna foloseste scara de reprezentare 1/1. Marimea umana in publicitate pare a fi solutia cea mai buna. La Germanos si la Ing a functionat foarte bine!


Comments are closed.