Pragamatismul Dines-rotiseriile Dines

Pe foarte scurt ar fi asa: daca nu ai ceva agatat de masina agata-ti o remorca mica pe care montezi in forma de cort doua bannere. Mergi cu masina prin oras sa-ti faci treaba si mai castigi ceva publicitate in timpul asta. Si pentru ca remorca e agatata de un sic Chrysler Petit Cruiser banuiesc ca e chiar unul dintre proprietari. Pragamatismul acesta da dovada de o perseverenta si obsesie pozitiva in ceea ce face si-mi aminteste de generatia oamenilor de afaceri pragmatici romani, majoritatea milionari azi, care undeva intre revolutie si 2000 au folosit genul asta de metode pe scara larga. Genul acesta de activitate care este straina de obiectul lor principal de activitate si pe care se apucau sa o presteze o numeau ei intr-o forma eufemistica “facem inhouse”. Motivele erau costurile dar de cele mai multe ori mentalitatea pentru ca de multe ori ajungeau sa plateasca dublu pentru ca “inhouse” de cele mai multe ori nu inseamna nivelul unui profesionist. E totusi adevarat ca deschidea perspective catre un nou domeniu si de multe ori spiritul de intreprinzator era atat de mare incat ajungeau de la vanzari mocheta la construit hoteluri sau de la vanzari gresie si faianta la editat reviste. Multe au reusit, multe au dat chix dar cel mai important este ca daca vrei sa faci primul million atunci perseverenta cred ca este mai importanta decat profesionalismul! Creeaza ceva situatii hilare dar…scopul scuza mijloacele. Este totusi si motivul pentru care multe businessuri arata asa ciudat si fara stil! “Inhouseul” este de vina!


Comments are closed.