Panourile publicitare ne lustruiesc pantofii! Pe cand dau o bere!?

Vrei sa oferi publicitate? Ofer-o intr-un mod activ!
Orice mijloc de masurare a publicitatii ar trebui sa ofere gradul de implicare emotional al audientei. Pentru ca nu este deloc acelasi lucru daca ai un subiect plictisit expus la publicitatea ta sau un subiect care are o traire emotionala in momentul in care este expus publicitatii tale.

Panotajul si afisarea in locuri publice stau extrem de prost la declansatori emotionali valabili pentru toate persoanele expuse mesajului lor. Data fiind eterogenitatea maselor care circula pe strazi intotdeauna risti sa fi antipatic unui segment si sa nu declansezi nici un fel de emotie pentru multe din persoanele din trafic

Un mijloc de a evita acest lucru este implicarea oamenilor in diverse activitati in timp ce le livrezi mesajul. Acopera-le cateva nevoi de baza cum sunt lustruitul pantofilor la intrarea in business-centere sau incarca-le bateriile telefoanele in malluri. Exista deja o companie care face acest lucru si mi-a facut placere sa beneficiez de asemnea servicii sau sa ma gandesc ca as putea beneficia de ele. Poate in curand o sa vedem in holurile de asteptare putin acces la internet, poate un suc sau chiar o bere sau o tigara ……..ultima varianta cu berea sa fie doar pentru cei care citesc tot mesajul publicitar si raspund la un sistem aleatoriu de intrebari. In felul acesta panoul publicitar se asigura ca pleci si cu lectia invatata acasa!


Comments are closed.