Panotaj Pepsi –this winter dares for more!

Panou in intersectie mare. Un schior sau asa ceva .. dar fff important multa zapada in peisaj. Apoi mesajul Pepsi-Cola –“ this winter dares for more” . M-am uitat la termometru masinii, 14 grade in mijlocul lui ianuarie!
Mai in gluma, mai in serios mi-am dat seama ca in publicitate indiferent cate stii tot ai sansa sa calci stramb. In acest caz trebuia sa se cunoasca putin meteo, in alte cazuri trebuie sa stii cum reactioneaza un jucator pe terenul de fotbal la o finala mondiala, la alte cazuri aparitia unui tsunami etc Poate se poate evita, poate nu! Dar ma gandesc ca ar putea exista un plan B pentru ca altfel nu-mi explic cum tot Pepsi cu Dare for more! creeaza langa P-ta Sfantul Gheorghe, cum vii dinspre Cocor, un ghetar –desenat pe fatada unei cladiri pe care sunt atarnate niste papusi in rol de alpinisti. Excelenta realizarea, frumoasa intentia dar totusi daca vezi ca e soare nu deschizi umbrela de ploaie doar asa ca te-ai pregatit de acasa! Nu este iarna, nu este zapada si pentru asta cred ca ar trebui ca si colosii, firmele mamut, sa stie sa se adapteze si sa poata recunoaste ca nici planurile lor de acasa nu se potrivesc intotdeauna cu ceea ce intalnesc pe drum! Viata este o surpriza si pentru mici si pentru mari!


Comments are closed.