Nestle – hrana pentru copii-decodificare imposibila!

Spotul Nestle cu cereale pentru copii pe grupe de varsta in care copiii isi vorbesc in limba lor are in centrul atentiei un secret pazit cu strasnicie de micuti. Cei mai mari decriptori nu au reusit sa sparga codul dintre omuleti. Desi pare o idee nastrusnica si creativa ea porneste de la un insight real. Daca nu as avea un bebe la varsta asta nu as vorbi dar o surprind pe pitica vorbind permanent cu cei de varsta ei in aceeasi limba neinteleasa de noi. Dupa spotul cu sasaitul de la Cristim mi se pare un spot foarte reusit care are in prim plan copiii.

Daca am putea decodifica ceea ce spun copiii la varasta asta am intra in sposesia unor adevaruri foarte puternice: cum sa iubesti, cum sa te joci, lucruri pe care micutii le fac atat de minunat! Probabil nu o sa aflam nicodata ce se intamapla in mintea lor si ce comunica dar este bine ca suntem iubiti de aceste fapturi minunate.

Acum referitor la reclama copiii isi fac treaba foarte bine dar este foarte greu sa-i filmezi cand fac giumbuslucurile ce le mai haioase- exista un proverb pe care mi-l amintesc prost dar care spune in traducere ca pisica nu va face in fata camerei ce vrei sa faca!-asa ca probabil s-a filmat ceva material pana au avut loc discutiile respective.

Si inca ceva, un lucru excelent mi se pare ca nu au aparut ajustarile tipice “profesionistilor” care la final vor sa puncteze deciziv cu o concluzie: sa se mangaie pe burta care topaie pentru a fi mai clar mesajul ca in spotul Izvorul Minunilor cu copiii plutind in intrauterin sau cei care pun produsul…in caruciorul de cumparaturi la final dupa poanta.


Comments are closed.