Kinder concept, respect pentru brand si concept

concept bonsaiCare este surpriza toamnei? Noul ou kinder.  Cu o campanie de teasing foarte reusita de 2-3 saptamani si cu un eveniment dedicat copiilor in Parcul Copilului, Kinder este consecvent cu propriul brand. Actiunea de promovare se inscrie perfect in identitatea produsului. Este o actiune concept foarte reusita.  Pentru a ilustra si mai bine exprimarea unui concept mai adaugam  alte actiuni si spatii concept: Mercedes McLaren, magazinul Orange concept store din Calea Victoriei, etc

…………………………………………………………………………………………………………………

In spatele oricarui produs sau serviciu de succes sta un concept. Iar acel concept care ghideaza afacerea trebuie sa se regaseasca in actiuni, in promovare, in decorarea magazinelor, etc. Campaniile  ca cea a lui Kinder, care au un concept in spate, aduc plus valoare atat pentru consumator, cat si  pentru brand. Si  pentru santatea tuturor ar trebui sa fie cat mai dese!

Un brand in  zona conceptuala/branding ofera confort sanatatii noastre mentale pentru ca iti spune un singur lucru, in care crede si care are grija sa nu semene cu al concurentei, intr-o mie de feluri.  Cine are puterea de a ilustra un concept in zona comerciala este unic si frumos, iar consumatorii il primesc cu bratele deschise.


Comments are closed.