Elefantul de la MegaImage!

M-am intrebat de cateva ori ce s-a intamplat cu elefantul de la MegaImage. Daca va mai amintiti logo-ul magazinului era un elefant tare dragut! Apoi din senin, cel putin eu nu am vazut nici o campanie de rebranding, a aparut un leu cu coada mai lunga care este indoita in unghiuri de 90 de grade! Ce s-a o fi intamplat cu elefantul dragut!? A fost cumva trimis in alta tara, nu mai era legala folosirea lui, nu s-a comportat frumos cu vizitatorii !? Pentru ca ideea de elefant mi se pare mai apropiata de cumparaturi. Leul este asociat mai mult cu putere, siguranta, nu intamplator grupurile financiare si-l iau ca simbol.

Dincolo de nostalgia fata de elefantel si cat poate sa care un elefantel cand merge la cumparaturi, logo-ul unei firme nu trebuie schimbat decat in momentul in care mesajul companiei se schimba, misiunea sa fata de clienti. In ceea ce priveste “misiunea firmei” Megaimage nu am vazut-o sa se fi schimbat. Asadar de ce inca un leu, mai ales, ca la noi este inflatie de lei! E foarte posibil ca in acest caz excesul de creativiate, perceptia elefantului in interiorul companiei( te plictsisesti cateodata sa lucrezi numai cu elefanti sau alte simboluri etc) sa fi fost motivatia pentru o decizie de marketing.

Ca si concluzie daca alegi un logo ca sa te reprezinte, alege-l bine de la inceput si nu-l schimba decat in cazul schimbarii misiunii firmei sau perceptiei consumatorului despre produsul tau in urma evenimentelor sociale, maturizarii pietii etc


Comments are closed.