Cursuri SEO avansati

Ai studiat primele notiuni de SEO si in mare parte le-ai pus in practica?

Sari la urmatorul nivel: urmand acest curs vei stii cum sa alcatuiesti o strategie SEO pe termen lung, vei afla mici secrete pentru a scurta timpul de optimizare, vei putea identifica probleme posibile ale unui site si vei afla cum poti evita sau repara posibile penalitati ale motoarelor de cautare.

Cursul te va ajuta sa optimizezi un site web care utilizeaza tehnologii mai complexe cum ar fi continut dinamic sau Flash.

Cursul SEO pentru avansati va va introduce in notiunile de ROI si CPC, aducand si notiuni de SEM.

Daca nu esti deja familiarizat cu notiunile SEO iti recomandam Cursul SEO pentru incepatori.

Cui ii este adresat cursul ?

  • Persoanelor care au urmat cursul de SEO pentru incepatori si vor sa continue la un nivel mai avansat
  • Directori de marketing care au responsabilitatea de a promova site-ul companiei lor
  • Webmasteri cu cunostinte despre webdesign care doresc imbunatateasca prezenta/veniturile din site-uri
  • Proprietarii de afaceri mici si site-uri de e-commerce, cu cunostinte de HTML, care doresc sa invete cum sa-si promoveze site-urile pe motoarele de cautare
  • Persoane care ofera servicii de SEO/SEM si care doresc sa isi imbunatateasca cunostintele in domeniu

Ce vei invata din curs?

  • Trecere in revista a metodelor si elementelor SEO (onsite-offsite)
  • Cum este vazut un site de catre un motor de cautare?
  • Cum trebuie privit un site din puctul de vedere al unui expert SEO? (Analiza SEO)
  • Care sunt problemele si penalitatile pe care le are un site si cum le poti repara
  • Cum imbunatatesti structura unui site: arhitectura, grafica prietenoasa, structura linkuri, continut dynamic, flash/java
  • Cum creezi linkuri externe si care din ele sunt valoroaseInstrumente care te vor ajuta in activitatea SEO
  • Instrumente care te vor ajuta in activitatea SEO
  • Cum cresti popularitatea site-ului

Structura cursului

  • SEO Best Practices
    1. SEO onsite/ Offsite
    2. Algoritmi Google
    3. Popularitate/ Vizibilitate/Pagerank
  • Vizibilitate pentru motoarele de cautare si utilizatori
    1. Arhitectura Site-ului: e-commerce/ blogs
    2. Redirectionari/mutarea site-ului
    3. Subdomenii/directoare sau micro site-uri
    4. Heading Tags
    5. Robots.txt
    6. Sitemaps
    7. Pagini de eroare
    8. Profiluri autor
    9. Rich Snippets
    10. Pagini duplicat
    11. Cloaking
    12. Usability
  • Relevanta
    1. Continutul text – Cuvinte cheie
    2. Imagini
    3. Headings/
    4. Meniuri navigare
    5. Flash/ Java
  • Popularitate
    1. Campanii linkuri externe
    2. Google Locals/Places
  • Auditul unui site de la 0
  • Penalitati si rezolvarea lor
  • Instrumente SEO
  • Black Hat vs White Hat
  • SEM: PPC & Social Media
  • Masurare ROI

Comments are closed.