Creatia de 4 ori mai importanta decat media.

Creatia ASAP vs 3 zile creatie.Exista un obicei care dauneaza foarte mult performantei si eficientei, si anume, sa cerem creatie, idei in cateva ore, asap, sau mai bine ieri… Probabil pentru ca ne-am obisnuit sa invatam in ultima clipa pentru examen, sa muncim doar cand apar deadline-uri, etc. Si la nivel de solicitari creatie exista acelasi pattern, clientii doresc de azi pe maine, propuneri creatie interesante, illustrate si, eventual, in bani putiniļŠ

Sunt mult mai multe sanse sa faci ceva reusit daca lucrezi la proiect de creatie 2-3 zile, in unele carti aceste lucruri apar ca reguli.

- prima zi, cea in care primesti brief-ul, este de regula ziua in care strangi informatii, resurse si le parcurgi.

- a doua zi este cea in care informatiile acumulate au timp sa interactioneze la nivel subconstient, se creeaza o sinergie a ideilor si output-ul este mult mai valoros, si putem spune inspirat. Ideea capata contur si este structurata si detaliata.

- a treia zi, se fac retusurile, momentul in care daca a scapat ceva in cea de-a doua zi, acum este eliminat si exprimarea ideii este una curata, simpla si inteligenta.

Cand spunem ca merita sa acordati trei zile creatiei, va puteti gandi ca, apoi, tot bugetul de media va sustine acel mesaj, bun sau rau, si feedback-ul se va vedea in vanzari. Si, daca mai este o noutate, creatia este mai importanta de 4 ori decat media.Vezi studiu comscore.


Comments are closed.