Ce poti face cu un buget de 3000 euro?

Este momentul optimizarii costurilor de comunicare. Singura varianta in care poti reduce costurile si imbunatati comunicare este inovatia. Acest lucru inseamna de multe ori adaptarea la schimbarile din comportamentul consumatorului.

bonus

Si unde este consumatorul acum? Din ce in ce mai mult pe online. Comunicatul de presă IAB România referitor la comportamentul consumatorului online : “in urma vizionarii unei reclame online, 37% din ei se informeaza in vederea cumpararii iar 29,9% raspandesc mai departe mesaje legate de brand, produs sau serviciu

Revenim la intrebarea din titlu, ce am putea face cu 3000 euro?

- in radio poti avea 1 saptamana de spot 30” in retea nationala, frecventa 4/zi, audienta

- in panotaj stradal – poti avea o campanie de o luna pe 5 panouri (productie+chirie)

- in TV, un info de 30” la stiri la un post national

- la un targ: un stand comercial 3x3mp cu o decorare minima

Ce putem face in online cu acest buget?

- campanie display la CPM, 1 mil afisari targetate dupa varsta, sex, venituri , interese pe targetare comportamentala. Cu alte cuvinte daca ai client pe care poti sa-l definesti dupa venituri, grupa de varsta, interesat de …,atunci poti atinge 500 000 de unici cu frecventa 2 din aceasta categorie.

– poti avea aprox 300 000 afisari pe un site premium, gen eva.ro, automarket.ro, etc

– 15 000 clicks in google targetate dupa cuvinte cheie sau peste 15 mil afisari in facebook targetate dupa varsta, interese

– proiect special cu pagina de facebook + pachet promovare afisari, ideal pentru crearea unei comunitati si a unei campanii de oferte

deci, ce alegi sa faci!?

Combinatiile nu se exclud, ci din contra se completeaza. Pentru pachetele de 10 000 euro media(orice combinatie), oferim gratuit creatie(3 idei)+dtp(10h)+ 1 banner online ( 2,3 formate). Pachet bonus in valoare de 500 euro.

solicitari la office@adshop.ro


Comments are closed.