Ce inseamna sa lasi putin garda jos in publicitate!?

Si, mai ales, sa renunti la ceea ce functioneaza. Vine o vreme in viata fiecarui om sau brand, incat lucrurile merg atat de bine astfel incat nu te poti abtine sa stai deoparte. O varianta este sa te bucuri de rezultate si doar sa intretii focul, trairea intensa a fenomeului pe care l-ai construit. A doua varianta pe care multi o aleg, este sa fii preocupat de schimbare, de a aduce ceva nou, si sa schimbi ceea ce merge bine, pentru ca, vorba aia, clientul vrea noutate.  Vorba unui intelept: ”a sta linistit este cea mai mare problema a omului modern”.

Asa s-a intamplat si in cazul Bergenbier, vorbesc dpdv al unui consumator, mergea totul atat de bine cu galben, incat au schimbat la rosu. Apoi nu au mai investit in publicitate, fotbal, pentru ca s-au gandit ca merge bine chiar si asa. Acum si-au dat seama de greseala si s-au intors la galben si la promovarea fotbalului. Au fost anuntati sponosir la liga intai. Acum, nici macar nu trebuie sa munceasca la campania noua, trebuie doar sa se intoarca in timp si sa faca ceea ce faceau acum cativa ani. Galben si mult fotbal!


Comments are closed.