Ce este remarketing-ul?

Remarketing-ul este un tool al marketing-ului online ce cuprinde o serie de tehnici si strategii care va permit sa interactionati cu cei care au vizitat site-ul dvs., dar care nu au dus la bun sfarsit actiunea dorita de dvs; de exemplu, user-ul care adauga un produs in shopping cart, dar nu finalizeaza comanda.

Remarketing-ul mai poate fi folosit si pentru a reveni cu un mesaj catre:

  • cei care au cumparat ceva si se bucura daca primesc un mesaj ca si clienti de-ai casei
  • cei nehotarati, carora le propui o perioada limitata, o promotie, ceva care sa-i “convinga”
  • traficul organic, caruia ii creezi senzatia de campanie si super top of mind.

In Romania, Google Adwords este cel mai cunoscut si folosit instrument pentru a-i atinge pe cei nehotarati. Acest lucru se realizeaza prin plasarea unui cookie in browser-ul celor care ajung pe site-ul dvs., iar in baza lui user-ului ii sunt livrate banner-ele dvs. cand acesta navigheaza pe site-uri din GDN (Google Display Network).

schema remarketing

Schema remarketing campanie Google Adwords



Remarketing-ul este bun deoarece aduci inapoi pe site pe acei potentiali clienti, care din motive nestiute, au abandonat site-ul.

Desi remarketing-ul este un tool pentru campanii de vanzari, unde nu primeaza afisarile, ci rata de click si, mai important, rata de conversie, poate fi folosit si pentru campanii de awareness.


Comments are closed.