Catelul zambeste la Germanos

Este mare lucru sa ai catel!? La prima vedere te poti intreba ce-ti ofera!? Lapte, branza, carne!? Nu, nimic din toate astea si totusi foarte multi oameni au animale in casa. Motivul pentru care animalele cu patru picioare sau alt pet sunt intretinute este dragostea, iubirea ! Motivarea de tip emotional este cea mai puternica forma de motivare! Toata lumea stie de ce e in stare un parinte pentru copil sau oricine pentru un prieten care-i sta alaturi. Desi sentimentele pentru animalute sunt diferite de cele mentionate ele sunt foarte puternice si suficiente sa asigure confortul sufletesc al unui om.
In alta ordine de idei orice tip de comunicare de marketing eficienta trebuie sa identifice “punctele de sprijin emotionale” ale targetului sau. Cu alte cuvinte orice campanie publicitara trebuie sa contina elemente comune cu targetul caruia i de adreseaza pentru ca suntem “programati neuronal ’’ sa raspundem pozitiv la elemente familiare si sa “cuplam”la ele.
De aceea catelul de la Germnanos este se poate de potrivit pentru comunicarea de marketing a firmei pentru ca ilustreaza relatia dintre om si animalutul sau drag. Iar cand animalutul il regasesti pe sticla de la intrarea in magazin esti absolut incantat ca exista mesaje comerciale “rupte din realitate” si care nu trec pe langa tine si te nimeresc cu toata forta.

De cele mai multe ori elementele care dau sens vietii noastre de zi cu zi au foarte mult sens si in mesajele comerciale. Desi stim ca si acestea sunt rodul unor mici regii preferam sa ne lasam influentati de catre ele si sa primim altfel invitaiile comerciale.

Comments are closed.