Back to school / Back to business

” Online-ul nu mai este un loc necunoscut pentru client, si, de aceea acesta trebuie tratat ca un cunoscator”

Back to school – inapoi la ceea ce ne place in jobul nostru.  Pentru unii jobul inseamna sa fie mai aproape de oameni, de munca de echipa, pentru unii de planificare si managementul proiectului, de puterea de decizei, iar pentru altii aproape de creatie, inspiratie. Fiecare la locul sau vrea sa mearga mai departe.

Pentru toti care-si iubesc activitatea pe care o fac Adshop revine cu site nou, newsletter si, speram, oferte cu continut. Ne adresam marketing managerilor si directorilor generali care au nevoie sa aiba o imagine de ansamblu asupra intregului pachetul de marketing, insa care pot intra in detalii atunci cand doresc. Daca in 2008, 2009 am consolidat zona de productie publicitara(postere, insule comerciale, standuri comerciale, etc) anul 2010 este al online-ului.

Creatia, media si partea de branding, concepte, idei sunt intregi si la locul lor, insa nu avem nimic spectaculos a va anunta in privinta lor. Singurul  lucru pe care-l facem acum mai bine sunt campaniile integrate pentru ca acum stapanim mai bine comunicarea offline+online.

Asadar in 2010 suntem dedicati campaniilor online de tip display CPM, performanta CPC, si PBT(targetare comportamentala, campanii orientate pe audienta), proiecte speciale, si nu in ultimul rand campanii google si facebook.

Iar dovada, ca anul online-ului pentru adshop coincide cu anul online-ului pentru piata romaneasca, este ultimul studiu IAB care spune “ca in urma vizionarii unei reclame online 37% din ei se informeaza in vederea cumpararii”.

Concluziile finale au sunat asa:“Internetul este de departe mediul de comunicare cel mai legat de decizia de cumparare si de cautarea de informatii in vederea cumpararii. Modul in care insa companiile pun la dispozitie informatii despre produsele lor determina reactii diferite. Studiul demonstreaza ca actiunile excesive si intruzive sunt cele mai lipsite de eficienta si cele mai deranjante pentru consumatori”

Asta spune ca online-ul este prezent in momentul deciziei de cumparare si , mai spune, ca este foarte important cum interactionezi cu clientul. Bannerele intruzive si neatragatoare pot face mai mult rau decat bine brandului.

Online-ul nu mai este un loc necunoscut pentru client, si de aceea acesta trebuie tratat ca un cunoscator.

Desigur , sunt multe lucruri in online si mereu apar altele, dinamica este fantastica, insa o sa le luam pe rand. O sa avem asadar in fiecare newsletter ceva despre online, ceva despre productie, si ceva din alta zona advertisingului, o parere, opinie despre cum credem ca s-ar putea face anumite lucruri. Va doresc provocari la locul de munca!


Comments are closed.