Au venit reducerile! In mall vitan vin cam plictisior!

Perioadele de reduceri incep sa devina un fenomen natural, un obicei impamantenit, un fel de transhumanta sau migratie a femeilor! De aceea importanta lor nu este de neglijat si atunci cand vine momentul lor, dupa sarbatori si vara, semnalizarea lor trebuie sa fie vesela, atractiva si creatoare de impulsuri de cumparare! Daca in general apreciez foarte mult ceea ce se intampla in vitan mall: loc de joaca pentru copil, magazin Diverta, sali de cinematograf la jumatate de pret miercuri prin Orange, salate si carnita la ultimul etaj, etc, elementul de animare al reducerilor de anul acesta nu este catalizator, nu concentreaza forta femeilor la acest moment important, nu le ajuta sa-si adune energia si astfel sa fie in plina forma si sa sfasie rafturile, sa goleasca vitrinele, sa dezbrace manechinele. Vorbim de femei pentru ca in general ele sunt sufletul vietii comerciale si core targetul pentru aceasta campanie. Elementele la care femeile reactioneaza pozitiv sunt culorile, diverse combinatii de promotii-cumperi aia si primesti si asta in plus, povestile legate vedete, copii si animalute, barbati frumosi etc. In nici un caz un animator cu forma de icon computerizat si lipsit de sex-appeal! Si cateva propozitii simple ar fi putut face mai mult:
“Prietena adevarata la Reduceri se cunoaste! ca headline urmat de detalii-
cititi pliantele impreuna si veti descoperi cate aveti de facut!
Nu mai pierdeti vremea pentru ca perioada reducerilor este foarte scurta si mergeti acum la cumparaturi!” Totul insotit de carduri de culori diferite, sa zicem in forma de evantai, sau orice altceva simpatic! Dar neaparat carduri pentru ca ele sunt pentru femei in magazin ca sania pe timp de zapada!

Simularea de fuga a iconului aduce mai degraba aminte de un barbat care fuge, probabil de reduceri! Pentru ca nu stiu daca asa se intampla tuturor dar inclin sa cred ca barbatii in aceasta perioada asteapta undeva in usa magzinului sau undeva sprijiniti de balustrada! Asta daca nu reusesc sa reglementeze de la bun inceput intr-un fel impacarea tuturor gusturilor prin plasarea in vreun bar, in fata unei beri, pana cand prietena, sotia reuseste sa incheie cumparaturile.

Simbolul ar fi put fi continuat cu mijloace de creare a unei atmosfere de sarbatoare, niste dansatori, un trompetist care sa anunte, poate in weekend, un steag arborat sau o banderola etc

Mijloacele folosite corespund anostitatii si nu deschiderii spiritului uman, curios si mereu dornic de cunoastere intr-un mediu sigur si provocator!


Comments are closed.