“Spital de cinci stele”, “tamplarie PVC la mana a doua – calitate germana”!

Acestea sunt mesaje decorate pe masini care circula prin Bucuresti si care normal sunt legate de niste firme care defileaza cu asa ceva.

Suna putin a tupeu! Poti sa pretinzi orice doar ptr ca vrei si crezi ceva despre tine!? Sau este imaginatie? Se poate vorbi de servicii medicale comparabile celor hoteliere sau lucruri la mana ad oua de calitate f buna!? Parca si aud coversatiile: o injectie de cinci stele, sora! Sau carja asta este cel mai frumos lucru pe care puteati sa mi-l oferiti. Mai vin pe la voi ca sunteti asa draguti! O sa va recomand!

Cu genul asta de analogii in curand o sa avem gradinita langa puscarie, magazinul de hrana pentru animale cu oferte la arme de vanatoare, magazinul de biberoane cu cel de prezervative, farmacia care vinde icoane etc. O sa ajungem ca in Caracal unde Cimitirul este pe Strada Sperantei.

Nu poti fi atat de nehotarat in businessul pe care-l faci! Daca vrei sa faci spital te gandesti la cei mai buni doctori, sanatate mai multa etc . daca vrei sa vinzi second-hand nu mai adaugi calitate germana si spui ceva legat de raport calitate-pret etc Desigur acestea sunt exemple din lumea primitiva de business dar sunt modele pentru ce inseamna lipsa consistentei in marketing. Orice business trebuie sa-si aplice propriile valori si principii de brand in toate materialele de comunicare si in tot ce are contact cu clientul, mai ales angajatii si liderul. Asta e motivul pentru care nu va avea success un ziar condus de un puscarias, o afacere cu mancare in care angajatii sunt murdari, o firma de constructii careia i s-a prabusit o cladire etc. Numele, domeniu de activitate, mesajul, oamenii trebuie sa se sincronizeze.


Comments are closed.